Росії натякнули чого варта її авіація ?

5-го грудня 2016 року Росія втратила ще одного винищувача, Су-33, над Середземним морем.  Офіційні пояснення Міністерства оборони Росії зводиться до обриву аерофінішного троса на крейсері “Адмірал Кузнєцов”. 

Це вже друга втрата палубного винищувача протягом місяця. Попередня аварія сталася 14-го листопада. Тоді за декілька кілометрів від крейсера у море впав винищувач МіГ-29КР. Тоді про причини втрати МО РФ взагалі нічого не пояснювало. Озвучили лише технічну несправність – а воно і так зрозуміло, якщо літак падає, то з ним не усе гаразд!

ramdisk-crop_161770586_zpw8x_cut-photo-ru

Палубний винищувач Міг – 29 КР

Деякі наші співвітчизники схильні пояснювати все притаманним росіянам п’янством та розгільдяйством. Та жартували, що їх і збивати не треба – самі попадають. Проте не варто недооцінювати дисципліну на військово-морському кораблі, що знаходиться у чужих водах і у стані фактичної війни. Часто керівництву військових легше списати все на недисциплінованість та пиятику, а ніж визнати власні прорахунки.

su-33_cut-photo-ru

Палубний винищувач Су – 33

Версії інтернету

Коли відсутня чітка, зрозуміла, офіційна позиція, яка б все пояснила, тоді і починають з’являтись чутки.

Однією з таких припущень була інформація, що 14-го листопада після виконання бойового завдання винищувачі повертались на крейсер і один з літаків пошкодив аерофінішний трос. Наступний винищував змушений був чекати ремонту тросу, але пального в баках вже було не багато. Використавши усе пальне Міг-29КР впав, а пілот вдало катапультувався.

Про причини втрати Су-33 в міністерстві оборони знов вирішили використати версію з тросом. Буцімто трос порвався під час приземлення і літак скотився за борт. Тут пілот також зумів врятуватися катапультою.

Система приземлення на палубу корабля.

Трос аерофінішера покликаний за секунди зупиняти літак – посадкова палуба крейсера занадто коротка для звичайного пробігу. На “Кузнецові” встановлені чотири троси аерофінішера – перший за 46 метрів від краю палуби, наступні три – на відстані 12 метрів один від одного.

На палубних літаках в хвостовій частині встановлений гак. Під час польоту він піднятий і притиснутий до фюзеляжу літака, а перед посадкою опускається вниз. Цим гаком літак повинен зачепитися за другий чи третій троси. Перший і четвертий встановлені про всяк випадок, якщо літак приземлиться до або після зони посадки.

При цьому, на відміну від сухопутного винищувача, під час посадки палубного пілот збільшує тягу двигунів, а не зменшує її. Це робиться якраз на випадок того, якщо трос обірветься, щоб літак зміг знову злетіти.

Ще один варіант подій

До складу авіаційної групи, у морський похід беруть, як правило досвідчених пілотів, плюс попередньо проводять безліч тренувань, як з наземними аеродромами, так і з головною палубою авіаносного крейсера. Пілоти систематично відпрацьовують злітно-посадкові вправи: в день і в ночі, без бомб і ракет та з повним бойовим навантаженням, за поганої видимості та при сильних хвилях і великій качці судна. Враховуючи такий досвід пілотів та системи безпеки приземлення у вигляді чотирьох тросів можна піддати сумніву озвучені в інтернеті чутки та версії.

До уваги нашого читача пропонуємо ще одну версію.

У США свого часу, ще до 2010 року було розроблено електромагнітні та імпульсивні гармати здатні виводити з ладу, в тому числі і літальні апарати. Зразки такого озброєння встановлено на кораблях ВМС США. Непомітним, для радарних систем і влучним пострілом американські військові вирішують одразу декілька задач: випробовування новітнього озброєння в умовах максимально наближених до бойових, демонстрація сили та політичний тиск на свого потенційного ворога. pushka-1

Рельсова електромагнітна гармата Electromagnetic Railgun 

pushka_cut-photo-ru

Лазер LaWS ВМС США здатний своїм променем уражати літальні апарати

Цілком ймовірно, що декому у Пентагоні вже давно набридли попередні витівки російських пілотів, на кшталт надблизького кружляння літаків навколо американських військових суден, і був відданий рішучий наказ тихенько натякнути хто у небі господар. Аби керівництво Росії було більш схильне до компромісів…

2 thoughts on “Росії натякнули чого варта її авіація ?

    • 01.03.2017 at 18:54
      Permalink

      Відео, що Ви розмістили було зняте 5-го листопада 2005 року у північній Атлантіці. Тоді авіаносний крейсер “Адмірал Кузнєцов” також втратив винищуващ в наслідок обриву аерофінішного тросу. В цьому сюжеті використано те саме відео, з 16-ої секунди, проте вже зі вставкою дати – https://www.youtube.com/watch?v=5CIn3SLyZXc
      Автор статті визнає певний брак доказів на користь його версії, але і вона, як припущення має право на існування.

      Reply

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *